søndag den 10. januar 2010

Biftur


Så kom jeg endelig i biffen og se Avatar i 3D. Det var sammen med mine kollegaer Kasper, Sandra, og Sofie. Mig og Kasper tog der ind i bus imens pigerne shoppede. Avatar var en vildt god film der handler om nogle 3 meters høje avatars og deres kamp for at stoppe mennesket i at ødelægge deres hjem i skoven. Der var mange fede fly og våben med. Det var vildt sjovt at se en film i 3D, det var som om at man selv var i filmen. Jeg har ikke rigtig set 3D før, kun i sofaen foran tv'et, men det var noget helt andet i biffen. Det så selfølgelig lidt dumt ud med sådan nogle briller på, jeg er også glad for at jeg ikke går med briller, da de var lidt trælse at have på. ;-)

5 kommentarer:

  1. Hej Lasse,
    ÆV jeg ville ellers godt have set et billede af dig med de briller på. Jeg synes også man så lidt smådum ud med dem på, og så var de lidt hårde at have på i 3 timer. Jeg havde også engang briller, men jeg synes nu også det er meget rarere at have kontaktlinser. Det var en ret flot film ikke? Gad godt have sådan et dragedyr at flyve på!!

    Knus Faster Inger

    SvarSlet
  2. Dejligt at du havde en god oplevelse :) og så har du endda en biftur til gode ;D

    Jeg får nok ikke lige set Avatar, men så slemt er det nu altså ikke at gå med briller ;)

    SvarSlet
  3. hehe, nej men de her briller var en stor klods ;D

    nu kan jeg ikke huske hvormange penge jeg fik til at skøjte for????

    SvarSlet
  4. Du fik 100 kr.
    Skøjterne koster 35 kr at leje, så der er til at du kan tage en ven med :)

    SvarSlet
  5. til værdens bedste store bror
    den er gode og håber du hygged dig i bio jeg sider og vændter på du kommer hjæm fra efterskole ses
    fra din søster

    SvarSlet