søndag den 8. november 2009

Min dag i Boomtown

Jeg skulle denne gang i Boomtown, så jeg valgte at tage min ven Kasper med. kl. 12 tog vi afsted, da vi kom der ind var der et tilbud, man kunne få 3 timers spil og en sodavand for kun 90 kr, så det tog vi. Det var super sjovt mig og Kasper spillede mange forskellige spil, vi spillede counter strike og call of duty4.
Men det sjoveste var spillet left 4 dead, det er et spil hvor man skal skyde zombier. Da vi hvade spillet et stykke tid gav Kasper et rør Pringles som tak for en sjov dag.

1 kommentar:

  1. I er nogle skydegale unge mænd! Men jeg er jo også bare faster der ikke får et ben til jorden når du går igang med at myrde mig!! :-)
    Dejligt I havde en god dag, håber Kasper kunne give dig noget mere modstand end vi kunne den dag jeg var med inde at spille med dig :-)
    Knus Faster Inger

    SvarSlet