mandag den 7. september 2009

Fodbold i SEPTEMBER

Jeg skulle ind og se AGF mod FC Midtjylland, med Mikkel som var Midjylland fan.Vi blev kørt ind af min onkel som også er AGF fan. Kampen startede godt med et mål fra AGFs Nando Rafael 1-0. Men så scorede midtjylland til 1-1 og 10 min. senere 1-2. Det var en lidt kedelig kamp, især 2 halvleg hvor midtjylland scorede 2 mål mere, men så kom Peter Graulund ind i kampen og scorede målet til 2-4.Kampen slutter 2-4, men det var en god dag med masser af gode pølser og sodavand. Vi blev kørt hjem af min onkel, selvom AGF tabte var det en rigtig god opblevelse.



AGF klarer sig rigtig godt for tiden, så du skal til fodboldkamp på NRGI PARK sammen med en ven.

AGF spiller på hjemmebane mod FC MIDTJYLLAND mandag den 21. september kl 19.

Vi har på fornemmelsen at du godt kan lokke din far til at køre jer frem og tilbage, hvis i altså giver ham lov til at se kampen sammen med jer ;)

Du skal selv printe billetterne ud og huske at tage dem med. Den ven du vælger at tage med må max være 14 år, idet vi har købt to børnebilletter.

Rigtig god fornøjelse :) Husk at tage et par billeder fra kampen og af dig selv på stadion :)

3 kommentarer:

  1. Øv hvor trælst at de tabte.....! Jeg håber dog at det var sjovt nok at være på stadion til en SAS Liga kamp :)

    SvarSlet
  2. ja det var rigtig sjovt :D

    SvarSlet